Lägga ner bloggandet?

Fika och bullar hemma hos Alisa idag. Åh jag blev helt förälskad i hennes lägenhet! Äskar planlösningen. Sejla var också där och vi satt på balkongen hela dagen. Jag med min solallergi också. Blir inte mysigt ikväll när kliandet drar igång haha.

Gud vad jag har tappat blogglusten på senaste tiden. Jag funderar på att lägga ner verksamheten helt. Det känns inte lika kul längre. För jag har inget seriöst bloggande. Visst, när jag startade min blogg för lite mer än ett år sedan var det sista jag tänkte på att den skulle bli så stor som den är. Okej, jag är ingen KENZA eller BLONDINBELLA direkt, men ett par hundra besökare har jag dagigen. Tanken var bara att ha det som en "dagbok" som jag sedan kan klicka tillbaka i och minnas allt jag varit med om. Jag bloggar om min vardag, var jag är och vem jag är med och vad vi gör. Hur kul är det för er att läsa det? Det jag mest undrar över är hur jag ändå kad ha så många unika besökare varje dag, när min blogg, enligt mig inte är såå intressant.
Samtidigt känner jag att jag bara bloggar om positiva saker i mitt liv. Jag skriver aldrig när jag mår dåligt, när jag har problem eller de negativa sakerna. Visst, man vill inte blotta sig för mycket. Många håller nog med, de flesta skriver aldrig för privata saker i sina bloggar. Äh jag vet inte vad jag vill komma fram till egentligen.
Jag får fundera på hur jag gör med min blogg.

Kommentarer
Postat av: adlen

älskling, fortsätt med tanken, att bloggen e din dagbok, skriv när du är i behov dear, ja läser alltid iaf =)

2008-04-22 @ 20:14:47
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Adna

e du heeelt jävla dum eller?! Sluta inte blogga för fan! Jag har blivit som besatt av din blogg. Varje morgon när jag vaknar,det första jag gör, sätter mig jag i köket o dricker kaffe och läser din blogg. Det har blivit en vana jag inte kan/vill bli av med haha.

Så sluta inte blogga! För jag vet itne vad jag gör annars hahahaha

2008-04-22 @ 20:19:05
Postat av: Amila

nej lägg inte ner det, skriv när du är i behov av det :) jag älskar din blogg iaf :)

2008-04-22 @ 20:31:50
URL: http://alima.blogg.se
Postat av: A

jag tycker din blogg är en av dom bästa och mest intressanta som finns! fortsätt!

2008-04-22 @ 20:43:06
Postat av: Sanela

I feel you :/ samma sak med min blogg, fast jag har aldrig riktigt varit "igång" heller, bara dem första månaderna typ :P Men jag tycker absolut inte att du ska lägga ner din blogg, man hittar alltid ngt intressant här =) ne dolazim ovdje dzabe, utan bas för att jag tycker om din blogg, skön je :)

2008-04-22 @ 20:53:59
URL: http://sanelaaa.blogg.se
Postat av: Zana&Elli

Adisa draga saberi se:))
Nisi svjesna da imas fans i u utomlands!Plus att du bloggar från min kära håla.A ko ce nam onda srediti dejt sa Munjom,ako prestanes;)

2008-04-22 @ 21:04:16
Postat av: A D I S A

tack för alla fina kommentarer! :)

Zana&Elli: cuj to haha...så min bogg har blivit internationell :P a za dejt ce mo srediti no frx :)

2008-04-22 @ 21:09:48
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Zana&Elli

internationell nego sta:)
Spakuj Munju u paket i posalji ga expresno plus sa onom plavom markicom(A-klass brev:)
Mahanje iz Svabije

2008-04-22 @ 21:33:28
Postat av: aida

syster yster!fan sluta inte!trots att vi umgås konstant och jag vet vad du har hittat på idag tex så gillar jag att ändå läsa din blogg hehe. du e bra på sånt o bla bla...yalla, hajmo vani sad zapaliti=P

cmok

2008-04-22 @ 22:08:41
Postat av: Tako zvani Munja

Budes li sklonila blogg, nema vise festanja kod mene.

Jel jasnooooooooooooo,


pleace,snälla, molimte nemoj du e fan kraljica blogga

2008-04-22 @ 22:35:19
Postat av: Emina:)

Hahah znam da hoces da pisem o tebi, ali nemoras hotat me att ta bort dijn blogg.
Pisat cu kad zasluzis..hahaha:P
Din tid kommer kad budes selila ko ovo dvoje..:)

2008-04-23 @ 03:56:12
URL: http://eemina.blogg.se
Postat av: Zana&Elli

Tako zvani Munja: Kakve su to feste kod tebe a nezoves? ili hoces da dobijes oväntad besök kao u Gevalia-reklami? :P

2008-04-23 @ 10:13:51
Postat av: Alma

Du ska INTE lägga ner .. fattaru? :P

2008-04-23 @ 11:00:05
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Tako zvani Munja

Zana&Elli: nazalost napustam vas 2 sedmice,idem dole prekosutra, ali kad se vratim obavezno dodite!

2008-04-23 @ 13:53:35
Postat av: A D I S A

Zana&Elli: A odakle ste vi? :)

2008-04-23 @ 15:22:22
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: COCO

Ehhh mala...nedo ti bog da ovo cudo skines,,,,,odma zaboravi drinkove..haha

2008-04-23 @ 19:37:06
Postat av: A D I S A

coco; haha samo zbog tvojih drinkova necu prestati bloggati....nemogu ja bez tvojih drinkova hehehe :P

2008-04-23 @ 21:31:52
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0