It's all about me

image857

Allt detta hittade jag när jag googlade på mitt namn.

Adisa - En verksamhet i Göteborg som erbjuder skräddarsydda hemmaplanslösningar till familjer och ungdomar i behov av stöd. Vår verksamhet vilar på en psykodynamisk idégrund samt ett systemteoretiskt behandlingsarbete.


Sen finns det dessutom ett företag i Schweiz med namnet Adisa.
Adisa - a company founded in 1979 - quickly established a leading position in the Swiss market for water protection / tank protection coatings. Adisa sees itself as a system developer and supplier.

Det finns också ett spanskt företag som heter Adisa, som tillverkar något, vettifan vad. Min spanska suger så jag förstod inte det riktigt.

Men detta tar priset. Det finns en afrikan (en man!) som heter Adisa. "Adisa Bonjoko - founder of the Hip Hop Chess Federation" och tydligen jättekänd.

Haha, kul att mitt namn används till något vettigt i alla fall ;)

image856





Kommentarer
Postat av: syrran

hahaha adisa bonjoko var bäst:P

2008-04-04 @ 15:23:14
URL: http://www.dendaraida.blogg.se
Postat av: A D I S A

hahaha ja.. boze hem je afrikanac hem musko...sineee mujo... :D

2008-04-04 @ 15:43:50
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0