Ihjälklämd

Jag har aldrig varit med om något liknande.
Ikväll var det ju premiär för Terassen. Ett uteställe som bara har öppet under våren/sommaren. Efter förfesten hos Sejla gick vi ner till stan och möts av en kö så långt ögat kunde nå. Helt otroligt! Så det var bara att ställa sig i kön och 45 minuter senare orkade jag inte mer. Det var trångt och så varmt att jag kände mig alldeles spyfärdig. Och inte nog med det höll folk på att puttas bakifrån. Några av oss orkade inte mer och gick därifrån, men jag tänkte fan inte gå efter att ha stått där i nästan en timma. Men när jag fick en armbåge i bröstet och jag kände att jag började få svårt att andas drog jag mig ut. Jag vet själv inte hur för alla trängdes och skrek.

Fan, en efterlängtad kväll som slutade i katastrof. Inte nog med att jag har ont i bröstet, jag fick en smäll i ryggen också. Och dessutom har jag skoskav och huvudvärk. Kan det bli värre? Undrar hur jag ska kunna orka jobba imorgon. Fuj.

Kommentarer
Postat av: Adna

fan vad tråkigt att det blev så!

2008-04-27 @ 01:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0