Hur dum får man va

Jäklar vad jag har sovit! Sov hela 2 timmar nu och är pigg & glad nu. Det blir en uppesittarkväll för min del, finns inte en chans att jag somnar innan 6 på morgonen. Men det gör inget för imorgon är jag ledig :)
Ska dra in till stan nu och träffa Munja och sedan blider det mat från Donken med massa filmer inatt.

Oh jag måste bara berätta om min feta bula på pannnan som jag fick i morse på jobbet. Jag skulle böja mig ner för att plocka upp något och jag slår rakt in i en kant på vägghyllan. Jag slog mig så hårt så jag helt seriöst trodde att jag spräckt hela skallen. Min kära kollega hör att något hänt så hon springer in och hittar mig sittandes och blödandes i ansiktet haha. Som tur var såg det värre ut än det är. Kommer vakna med en så fet bula på pannan imorgon. Kankse dags att klippa lugg? haha.

Men som min mormor sa "du kommer döda dig själv en dag på jobbet". De senaste 3 månaderna har jag jätteofta kommit hem skadad från jobbet. Mitt egna fel. Fick ju en kniv rakt in i handleden för 2 månader sen.  En vecka senare ramlade locket från en jättestor maskin på mitt lillfinger. Dumma jag hade glömt sätta fast locket.
Snacka om att vara dum. Undrar vad som händer härnäst... hm...

Nä, nu får jag springa till bussen.
Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Alma

Skojar du? :O Molim te kan du nt kolla? Prebacu ti pare pa mi kupi jag skulle va evigt tacksam bogami :D jag ska till växjö snart så då kan jag komma å hämta den :)

2008-04-23 @ 22:36:25
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Zena

Jag vill skiljas!

2008-04-23 @ 23:38:21
Postat av: A D I S A

zena: hahahah stooooooo? sta sam sad uradila :P

2008-04-24 @ 01:08:02
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Alma

Åh du är en ängel om du gör det :) 34 eller 36. Helst 36 men det går bra med 34 också. Tror nt det är några kvar men ifall vidi pa mi javi .. Kram! (:

2008-04-24 @ 01:09:45
URL: http://madeinbih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0