Helgen

Efter många om och men har jag kommit fram till att jag ska lägga ner bloggen. Det är inte lika roligt som det var förut. Orkar inte mer helt enkelt. Så detta blir mitt sista inlägg hörni sen lägger jag detta bakom mig. Och just det, en sak till, april april :) He he.. klart jag inte lägger ner min blogg. It rocks ju! Ni gick väl inte med på det? :)
Iaf, så har jag blivit väckt 5 gånger i morse av folk som dragit aprilskämt för mig. Självklart gick jag inte med på en enda fastän några av dom var trovärdiga och bra, men med tanke på dagens datum så... :P

Helgen har varit helt okej.
I fredags var vi ju i Värnamo och Jönköping som jag skrev om.
På lördagen var det film hos Atena och Ernad och självklart spelade vi "geniet", där Atena och Ernad vann med ett poäng över mig och syrran :) Efteråt åkte jag och syrran in till stan och tog en fika med Maida och Sejla. Myspys. Jag gick dessutom in i en glassdörr, ni vet sån dörr som snurrar. Mohahah. Inga detaljer, men nej, jag var ite full. Dum helt enkelt haha. Vi fick oss ett gott skratt iaf.
På söndagen hängde vi i Munjas nya lägenhet som vanligt. Vi är där dygnet runt. Allas vårat andra hem. Det blev rätt sent och till slut var vi bara tre kvar och garvnojjan drog igång och det skrattades till långt in på natten.

Och ikväll drar vi nog till Värnamo om det blir som planerat!


Kommentarer
Postat av: adlen

haha, gick igenom en glasdörr, klant! dome
ju alltid smutsiga, så man ser ju ändå inte rätt igenom, hur lyckas man?!=)

2008-04-01 @ 12:11:19
URL: http://adlen.blogg.se
Postat av: Ilvic*

Bra att du skämta där :P

2008-04-01 @ 15:39:43
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0