Hahahahahahahahahahahaha

Det här är så roligt, ni måste läsa det!
Jag, Aida och Emina bestämde oss för att ta en promenad till Munja. Men eftersom hans mobil var avstängd tog vi för givet att han fortfarande låg hemma och sov. Men när vi kom till Munja så var det ingen hemma. Dock var köksfönstret halvöppet och vi drog den smarta slutsatsen att vi skulle klättra upp genom fönstret. Vi drog fram ett bord och ställde den under fönstret. (Munja bor på första våningen). Efter många om och men blev det Aida som skulle klättra upp. Både jag och Aida ställde oss upp på det ostabila bordet medan Emina höll i bordet. Aida hoppade och höll sig i fönsterbrädan ett bra tag. Vi brast ut i skratt alla 3 och hon kunde inte klättra upp. Vi skrattade så mycket så hela grannskapet hörde oss. Efter ett x antal försök lyckades vi. Och här kommer det roliga. Aida klättrar in genom fönstret med händerna före och benen i luften. Och så ramlar hon in i köket så där. HAHAHAHA.
Jag skrattade så mycket att jag pissade på mig, nästan.

Grannarna stod vid sina fönster o kollade vad vi sysslade med. Och för att inte göra situationen pinsammare än den var så höll vi på typ "Eminaaa, faaan att du alltid ska glömma dina nycklar!" hahahahaha.

Nä, nu ska vi gå och pyssla om Aida som rev halva armen när hon ramlade in. :)

Kommentarer
Postat av: Merima

haha vi niste normalne!

2008-04-20 @ 16:54:57
Postat av: Merima

haha vi niste normalne!

2008-04-20 @ 16:55:28
Postat av: melda

hahahh så bäst är nI!

2008-04-20 @ 17:31:27
URL: http://keldaaa.blogg.se
Postat av: beisa

hahahahahahaha.. ja kan bara tänka mig hur kul de såg ut,,hahaha

2008-04-20 @ 17:42:28
URL: http://wo0ow.blogg.se
Postat av: aida

pyssla om mig my asss att ni gjorde!!jag fick pyssla om mig helt själv ska gudarna veta!ni bara skrattade hela tiden medans jag nästan förblödde!!
uffffft

2008-04-21 @ 05:31:46
URL: http://dendaraida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0