God morgon Sverige

  • Fan vad jag älskar tisdagar & torsdag. Det är dom enda dagarna i veckan då jag är ledig. Igårkväll tittade vi på film hemma hos Munja. No country for old men. Den gick på bio för inte så längesen och ska vara jättebra, och det är den säkert. Probemet var bara att jag somnade efter 10 minuter i Munjas knä. Jag var skittrött. Så jag la mig på madrassen och vaknade inte förrän nu, 10 timmar senare.

  • Snart ska jag hem och fixa mig och sedan kommer Alemka och hämtar upp mig innan vi beger oss till Tingsryd och hem till Armina & Dzemo. So that's where i'll be all day.

  • Jag vaknade till underbara nyheter idag...
    Emira födde en pojke i morse och Slavica födde en flicka bara en timma innan.
    Grattis brudar! Ohhh (L)


image858

  • Fortsätt gissa på inlägget under. Det är skitkul o läsa era gissningar. De rätta svaren kommer ikväll när jag kommit hem. Puss



Kommentarer
Postat av: Senija

Thnx honey! =)

2008-04-10 @ 14:21:47
URL: http://seniijaa.blogg.se
Postat av: Emma

Jag skulle gärna fixa eran blogg!

2008-04-10 @ 17:00:37
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0