Fika med frugan

Det blev fika på stan med Alemka. Träffade på massa roligt folk me. Älskar när det är så här fint väder och alla är ute och man träffar på folk man inte sett på länge. Sedan hämtade vi upp Amira och åkte upp till ett shoppingcenter där Alemka plockade på sig 3 par skor. Funderade själv på att köpa ett par, men ångrade mig. Det får vänta till nästa månad. Har varit på jakt efter en vårjacka ett bra tag nu men det verkar inte finnas några som jag tycker om. Är så jävla kräsen när det gäller sånt. Men men... åker förmodligen till Skåne på fredag, hittar nog någonting där säkert.

Nu ska jag ta hand om min fot. Har fått ett äckligt sår av skorna jag hade idag. Och det gör svinont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0