En lång lista

Aida håller gitarrkurs för Munja och jag är uttråkad. Väntar på att de ska sluta så vi kan röka vattenpipa. Och under tiden får bloggen lida för denna långa lista.

1. Var är dina föräldrar födda?
Bosnien (Sanski Most).

2. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Ingen aning. Men håller på och installerar Word just nu.

3. Vilken är din favoritrestaurang?
Thai-restaurangen i Växjö :)

4. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja massa när jag var liten.

5. Hur många barn vill du ha? Vad ska dom heta?
Två flickor och en pojke. Lamija, Minea och Arman.

6. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Svensk musik.

7. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Samma som alltid. Socialdemokraterna.

8. Har du åkt moped någon gång?
Javisst. Vi var t.o.m 4 st som åkte på en moped. Fråga inte hur haha.

9. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Aldrig i livet.

10. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Har inte varit utomlands, om Bosnien räknas så självklart :)

11. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej inte den svenska, men den bosniska ja.

12. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Flyga drake.

13. Favoritpizza?
Kebabpizza.

14. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Ja, när jag var 8. Över 200 barn deltog och jag kom 4:a haha.

15. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pizza med Munja & Aida.

16. Favoritchoklad?
Marabou - Non Stop. Och Geisha!..

17. Pepsi eller Coca Cola?
Cola.

18. Vad var det senaste du handlade?
Cigg.

19. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Njae, egentligen inte.

20. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut! Mitt ex är en av mina närmaste vänner.

21. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mormor.

22. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Comviq-tanten.

23. Vad har du i din väska?
Förutom det viktigaste, massa kvitton och bussbiljetter haha.

24. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Borstar tänderna?

25. Musik som spelas oftast i dina högtalare.
Azra, Parni Valjak, Nermin Puskar.

26. Vad är du tacksam för idag?
Människorna i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

bra tidsfördiv
försök att sova nu... godnatt.

2008-04-24 @ 02:26:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Mujo

Tesko zapamtiti sve rijeci u himni kada je himna bez teksta XDXD

2008-04-24 @ 17:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0