Dum Dummare Dummast

Jaoooooooooooooooo.
Jag måste vara den dummaste människan som andas på denna planet!
Jag tvättade min jacka idag. Och självklart tömde jag alla fickor innan jag la in den i tvättmaskinen. Men den idiot som jag är lägger jag tillbaka mobilen i jackan helt omedvetet. Ja, precis! Resten kan ni räkna ut själva!
Och självklart märker inte jag detta förän en halvtimma senare då jag som en idiot letar efter min mobil hemma. Jag ber syrran ringa till mig men då min mobil är avstängd säger hon. Och i den sekunden fattar jag att min mobil är i tvättmaskinen med jackan. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!

Så typiskt att jag inte hittar nycklarna till tvättstugan också i det paniktillståndet jag befann mig i. Så jag knackar på hos grannen och tar hennes nyckel, går ner till tvättstugan, stänger av tvättmaskinen och ser att min kära mobil badar i vatten. Mina tvättstugenycklar är också där, dom hade jag också lagt i jackan!! IDIOTJÄVEL!
Min nya mobil lixom, som jag inte ens haft i en månad... men men...

Men än är det kanske inte över. Min kusin Nedim badade med sin mobil i shortsen och märkte inte av det förän en timma senare då han kommit upp ur vattnet. Han hade ju lixom badat i en timma med mobilen! Så han stängde av mobilen i 24 timmar och lät det torka och voila, den funkade dagen efter helt normalt.
Så ja, be en stilla bön för min mobil allihopa!

Hur normal är jag?
image858





Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHAH snacka om förvirrat! :-P
Om du är "pillig" så skruva isär den (krävs en liiten liiiiiten mobil-skruvmejsel typ - finns på claes oh.) och låt den torka i "bitar". Kanske tom lite försiktigt med en hårfön. Nej jag har inte gjort detta själv men sett en kollega pyssla med det en hel dag på jobbet hahaha

2008-04-04 @ 16:56:49
URL: http://nadja.blogg.se
Postat av: nida

Milostivi Boze! Podari Adisinom mobitelu jednu novu sansu. Previse je mlad za smrt. Nista nije on skrivio, podari mu zivot bar jos koji mjesec. Amin!

Hahhah, klant :D(A)

2008-04-04 @ 17:21:18
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: Atena

vad säger man? smotana? :P haha neejdå .. hoppas den frisknar till, ja hade en mobil som ja tappade i ett cola glas, spillde kola och vatten på men den klarade sig .. tog ut allt och lät det torka två nätter, sen funkade den!

2008-04-04 @ 19:29:18
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Atena

inte kola haha cola (A)

2008-04-04 @ 19:29:54
URL: http://sokkervadd.blogg.se
Postat av: Amela

Naaaww adisa.. Znam hur det känns, jag tappa min mob i havet, jag hade de i min kofta som hade jätte små fickor såå gick jag där på stenarna och skulle
böja med fram såå ba *ploppp* men den fick torkaa par dagar men sen funka den.. inte såå bra men men.. nadam se da ce mocii

2008-04-05 @ 13:05:57
URL: http://meandam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0