Adisas.se?

image860Det har gått en timme sedan jag skrev mitt sista inlägg och jag har fortfaande inte börjat skriva på min hemtenta. Så nu lägger jag ner hela den verksamheten. Får sitta hela dagen imorgon och skriva för nu får jag ingenting gjort. Ska istället sticka upp till Marinas föräldrar och sitta på altanen och dricka kaffe. Mycket roligare.

Det finns en blogg som jag besöker ofta som är riktigt bra. Där kan man få hjälp om allt angående bloggdesign och liknande. Läste där precis att man kan fixa ett eget domännamn. Funderar starkt på att göra det. Hur coolt är inte det? 12 kr i månaden liksom.
Men tyvärr är både www.adisa.se och www.adisa.com upptagna. Fan också. Vad kan jag ta då liksom? Förslag någon? adisas.se funderar jag på eller?
Haha, vilket problem. Vad gör man inte för att slippa plugga? :)

image858





Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!
Ja, precis.. man loggar in precis som vanligt på blogg.se..=)

2008-04-08 @ 16:48:49
URL: http://www.designadinblogg.se
Postat av: Amira

jag tycker de låter bra =) men jag har en annan sak på hjärtat, om du är i skolan imorgon...ring mig så tar vi en fika..kommer vara där hela dagen...you have my number I hope haha..puss puss

2008-04-08 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0