25 april

Jag var riktigt trött när klockan ringde i morse. Munja var snäll nog att skjutsa mig till jobbet. Skönt. När jag sedan kommit hem fyllde jag badkaret och vet ni, jag somnade! Inte förrän 45 minuter senare väcks jag av att min telefon ringer. Jag var så trött så jag skulle nog utan tvekan sovit där i badkaret i flera timmar.

Snart ska jag iväg till stan och köpa presenter till Sejla & Maida som fyller år i veckan. Imorgon är det fest hos Sejla och sedan ska vi ut. Premiär på Terassen på lördag. Kommer nog bli skitbra. Helt klart bästa utestället varje sommar. Sedan åker dom två till Ungern i några dagar för att fira sina födelsedagar. Avundsjuk? JA!

Nä nu ska jag göra mig fin innan jag tar bussen till stan. Blir även en fika med Armina & Dzemo senare, innan jag drar till Munja och festar.

Pjuss.


Kommentarer
Postat av: Lela

blago tebi samo dernecis med snygga killar :P

2008-04-25 @ 20:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0