03:00

Klockan är 03.00 och det är fredag natt. Vilket innebär att jag ska upp om 1½ timme och jobba. Trevligt. Så här är det varenda jävla fredag. Jag tycker synd om dom som träffar mig på jobbet varje lördag då jag oftast är full om inte bakis och ser ut som en zombie och som inte sovit ett skit. Men men...
Kvällen började med en visit på McDonkan med Ernad och Atena och sedan som vanligt var det fest hos Munja. Det var liksom en förfest för oss närmaste, inför morgondagen. För imorgon är det fest ju i den uthyrda lokalen och då blir det röj ska ni veta. Hela stan är på G och det ska festas hela natten lång. Det gör inget om jag jobbar söndag med, det blir det värt förhoppningsvis.

Ikväll kom också Ico från Halmstad och han har lovat mig att försöka fixa jobb till mig där han jobbar. Minns inte vad det hette, men det var något bra. Och får jag jobbet då flyttar jag utan tvekan till Halmstad. Älskar den staden! Ni som följt min blogg ett tag kanske minns att jag skrivit i somras att jag funderade på att flytta dit. Så nu kanske det blir av. Hoppas hoppas.

Nu har jag läst det jag hitills skrivit och jag inser att jag låter som en alkis. Men det är jag inte. Ska avsluta här innan det börjar spåra ur.
Puss på mig och puss på Ado :)
image858





Kommentarer
Postat av: nida

fan vad kul om du flyttar hit haha :)

2008-04-05 @ 11:12:46
URL: http://nidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0