Playtime

Passar på att blogga nu när jag är hos Alex. Hon har en skitgrym remix på låten Give it to me - Nelly & Timbaland som jag lyssnat på i flera timmar nu :)
Idag har jag varit på stan och köpt present till lilla Ella som fyller 1 år. Ska på kalas imorgon :)
Med risk för att Marina (Ellas mamma) förmodligen lär läsa detta inlägg idag tänker jag inte berätta vad jag köpt, men i love it :)
Blev också en fika med Maida och Jusmira. Någon som märkt att jag fikar hela tiden? haha.

Igårkväll var jag ute med tjejerna och tog en lååång promenad. Ja, planen var att vi skulle ut och powerwalka. Men det slutade med att satte oss på en busshållsplats och käkade godis :) Det verkade vara mycket roligare haha.
Men sen gick väl dåliga samvetet igång så vi hittade ett annat bättre sätt att motionera på. Vi lekte kurragömma!
Vi var som riktiga barnungar. Mitt på en gård lekte vi och gömde oss och dattade varandra haha. Trodde inte vi skulle va så kul som vi verkligen hade. Och det värsta av allt, vi lekte i över 2 timmar. Nej nej, vi är inte vuxna människor som pluggar på universitetet :P hahah.
Men fan va skönt det var och leka av sig! Borde man göra nån gång då och då. ;)

Här är en klockren bild på Emina när hon ramlar av hästen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0