Once you go black you never go back

Det blev ingen konsert i Malmö för vår del. Det blev utgång här i Växjö istället, på Campus.
Först var det förfest hos Sejla innan vi åkte upp till Campus. Det var helt okey. Något som vi tyckte var konstigt var att alla svarta killar var på oss hela natten. Vart vi än gick var de efter oss. Haha, som sagt, once you go black you neger go back.
Träffade på en killkompis också, bestämde att vi kanske ska åka till Norrköping imorgon kväll. Det är Skup Banjalucana där. Hade varit skitkul, eftersom många jag känner kommer vara där. Men problemet är om jag kan hitta på någon lögn på jobbet och sjukskriva mig efter 12. Får spela sjuk eller nått.
Vill verkligen till Norrköping så vi får väl se.

Nä nu ska vi äta lite innan vi går och lägger oss. Ska jobba om 2 timmar. Jävla skit!


Kommentarer
Postat av: Diinchii

vaaa? var du här igår eller?:P

2007-09-09 @ 10:24:35
URL: http://diinchii.blogg.se
Postat av: Adisa

neee det blev inget ... :(
kunde inte ta ledigt jebiga... var du där

2007-09-09 @ 18:21:17
Postat av: Diinchii

haha japps jag var dä, därför frågade jag om du var där:)

2007-09-09 @ 21:52:12
URL: http://diinchii.blogg.se
Postat av: Adnan

Synd att du inte var där ananrs hade du bi träffats o Almir med!

2007-09-10 @ 07:11:49
Postat av: Adisa

Dinci: ahaa ok..kako ti je bilo? jag hörde att d va riktigt bra.
Adnan : e jebiga drugi put! :)

2007-09-11 @ 00:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0