Lista

Snodde denna lista från Alma:

image420Rignsignal just nu : Justin Timberlake - What comes around goes around
Vad använder du för mascara : L'oreal
Stad du vill flytta till : Göteborg
Senaste konserten du var på : Jana & Saban Saulic - Malmö 24 mars
Hur mycket pengar har du på telefonen: 62.09
Vad heter dina föräldrar: Azra & Irfan
Hur många MSN-kontakter har du: 112
Var har du bott innan: Bosnien, Stockholm, Kramfors, Gävle, Höör, Växjö, Lund.
Vem fick du senast SMS av: Aida
Vad har du för telefon: En röd Samsung E250
Favoritlåt just nu : Dodirni me - Dara Bubamara
Om du hade haft mammas efternamn, vad hade du hetat: Adisa Alajbegovic.
Brukar du säga ofta: Jaoooo zalosti :P
Längtar till: När jag får egen lägenhet i Växjö. Är så van vid att bo själv.
En bra egenskap: Ställde frågan till Marina just nu. hon säger att jag är charmig, att man inte kan låta och inte umgås med mig och att jag aldrig snackar skit om andra. Neznam tracati enligt henne. haha.
En dålig egenskap: Lättiritterad.
Vad ska dina barn heta: Förhoppningsvis blir det 2 flickor och 1 pojke om jag får som jag vill :P Lamija, Minea, Adin.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vem vill inte flytta/redan bo i vackra Göteborg? :)

2007-09-11 @ 01:24:28
URL: http://rvj.blogg.se
Postat av: Emira

Super ti je blogg ovaj hehe imala sam i ja ali skinula sam bila nisam imala nista da pisem:/ haha

försätt med bloggandet hehe:P

2007-10-15 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0