Hundvakt

Jag sitter just nu hundvakt åt världens snällaste och finaste hund, Katla. Det är en stoooor hund, ingen aning vad det är för ras, men den är stoooooor :) Jag var skiträdd för den i början, vågade knappt gå fram till den och varje gång den var på väg mot mig skrek jag av rädsla så T fick dra tillbaka den haha.
Men nu har Katla och jag blivit riktigt god vänner konstigt nog. Så nu sitter jag här hos T och vaktar hunden ett par timmar. Vi har precis varit ute och lekt. Fy fan vilken lydig hund! Säger man "sitt!", så sitter hon. Säger man "ligg!" så ligger hon och när man tar av kopplet börjar hon inte springa förrän man säger "varsågod" haha och hon kommer så fort man ropar på henne :)
Snacka om att vara lydig. Önskar mina barn blir sånna en vacker dag.


Katla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0