Det blev inget

Det blev ingen klippning för min del. Skulle ha klippt mig i söndags, men jag fegade ut. Och inte fick man några vettiga råd av vännerna. Alla tycker så olika, så jag har lagt det på hyllan ett tag. Får gå runt och se ut som en mopp ett tag till :)

Idag var det tjejkväll hos mig. Tjejerna kom förbi och det blev poker och filmkväll.
Vi kollade också p åAmericas Next Top Model. Den nya säsongen är riktigt bra och jag älskar att det sänds varje kväll. Min stora favorit är Natasha! Har diggat den bruden sen dag ett. Hon var lite irriterande i början, men hon blir bara bättre och bättre ju. Hoppas hon kommer långt. Hon har ju hela paketet. En annan favorit är Jaslene. Jag misstänker att hon kommer vara i final.

Anyways, på fredag åker vi tjejer till Malmö på konsert. Sako Polumenta och nån Tijana som jag inte har någon aning om vem människan är. Men Polumenta är rätt bra. Går att lyssna på efter ett par drinkar. Haha.
Hoppas det blir kul och att det kommer mkt folk.
Sen kör vi hem till Växjö direkt efter konseren. Vi är hemma ungefär vid 04.30 tiden och jag ska jobba från 05.30! Fy fan...kommer avlida på jobbet men det är det värt. :)






Kommentarer
Postat av: H

Nu var det ett tag sen. Måste bara säga hej :)
Men människa, vet du inte vem Tijana är?! Lord, där har du missat nåt. Älskar hennes senaste skiva, lyssnade på den typ varje dag i Bosnien. ;)
kram!

2007-09-05 @ 18:58:53
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Alma

Fan Adisa blago se tebi att du bor där nere .. vf måste alla braiga konserter vara där :/ aja ha det så kuuuuul iaf :P :P

2007-09-05 @ 19:30:41
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

H: shit fran vart har du tagit vägen? varför bloggar du inte längre?
neee fan aldrig hört talas om människan hahahah ... men va bra att hon e bra :)
Alma: ja men jag bor ju i växjö nu, men äh 200km e inte så jättelångt heller...men fan nisi ni ti puno dalje od malmea nego ja...idi i ti :D

2007-09-05 @ 19:33:51
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: H

Jag har varit avskuren från omvärlden, förutm mobilen då :D Tokjobbade i 1 ½ månad med två jobb varje dag och ekonomikurs resten av tiden som jag var vaken. Sen var jag i Bosnien i en månad och ja, resten har du läst på bloggen. Men nu ska jag försöka blogga lite mer.
Faaaan hocu i ja na koncert you biatch! :D

2007-09-05 @ 20:28:29
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Adisa

H: haj nek si i ti malo radila a ne samo uzivala :P heheh .. pa idi na koncert, ta dig ner till malmö, its not at the end of the world :P

2007-09-05 @ 20:52:18
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: H

Jag veet, det är nära. Men jag har tenta redan nästa vecka, så det är tentaplugg som gäller den här helgen. :/

2007-09-05 @ 21:36:01
URL: http://-react.blogspot.com
Postat av: Adnan

Du måste ha hört hennes låt om Tito! Sve je isto samo njega nema :P

2007-09-06 @ 11:50:39
Postat av: Adisa

Adnan: Jo jag vet, jag fick höra det för någon dag sen, att det var hon som sjöng den...så ja,
det är väl den enda låten jag känner till av henne då :)

2007-09-06 @ 11:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0