Ännu en lista

När jag ändå är på list-humör slänger jag in en till. Denna e snodd från Magda:

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. Alex
40. Armina
37. Anita
36. Amra
48. Boban
35. Andrej
24. Alma
66. Ermin
72. Haris
54. Demir
21. Almir

Har du pussat nummer 72 (Haris)?
Neee, verkligen inte. Han är förlovad :P

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36 (Amra)?
Min kusin Amra. Den dagen i januari i år när jag fick veta att hon är gravid :D :D Än idag har hon inte fött, 8 dagar övertid... vi väntar me spänning :D

När ska du träffa nummer 48 (Boban) ?
Ja det undrar jag också. Fastän vi bor i samma stad träffar jag aldrig honom nuförtiden haha.

Är nummer 54 söt (Demir)?
Ja, srednja zalost.

Vad var ditt första intryck av nummer 35 (Andrej)?
Min klasskompis. "Fan vad snygg han är!"

Hur träffade du nummer 17 (Alex)?
Eftersom hon är min systers bästa vän så träffade jag henne genom syrran för ett par år sen när hon hade fest.

Gillar du nummer 21 (Almir)?
Jadå, en go och glad killer. Går inte att inte gillar honom.

Har du träffat nummer 40 (Armina) den senaste månaden?
Ja, fastän hon bor uppe i Östersund så har jag det. Hon var här förra månaden :)

När såg du nummer 72 (Haris) sist?
En vecka innan jag flyttade till Växjö. I slutet av maj.

Har du varit i nummer 66 (Ermin) hus?
Nej faktiskt inte. De gångerna vi träffats har han varit hos mig.

När är nästa gång du ska träffa nummer 24 (Alma)?
Min söta kusin Alma lär jag inte träffa på ett bra tag, hon bor i Bosnien.

Är du nära vän med nummer 37 (Anita)?

Ja herregud! Min första kompis i Sverige. Har känt varandra i över 15 år.

Har du gått på bio med nummer 40 (Armina)?
Japp det har vi, när jag var uppe i Östersund hos henne. Vi såg Inside Man.

Skulle du kunna gå ut med nummer 17 (Alex)?
Japp såklart!

Vad pratar du och nummer 54 (Demir) oftast om?
Vi tänker väldigt olika kring många saker så det slutar oftast med att vi skriker åt varandra och lägger på.

Känner du nummer 48 (Boban)?
Jadå! En gång i tiden var vi som syskon.

Skulle du kunna ge nummer 21 (Almir) en kram?
Ja men that's as far as it goes :P

Hur är vänskapen mellan nummer 36 (Amra) och 54 (Demir)?
Ja, i med att dom inte känner varandra så existerar ingen vänskap där :P

Hur länge har du känt nummer 35 (Andrej)?
Sen jag började läsa ryska för 2 år sen.

Har nummer 17 ett förhållande (Alex)?
Japp, ett lyckligt förhållande med Tess.

Har du velat slå 66 (Ermin) i ansiktet?
Ooo ja! Många gånger!

Hur träffade du nummer 24 (Alma)?
Ja som sagt, det är ju min kusin..



Kommentarer
Postat av: Iris

Odkud ti sad da ostanes u Växjö? Zar neces opet u Lund? Haha.. jag hänger inte med :P

2007-09-11 @ 12:15:14
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: jasminus

Den listan måste jag sno =P hehe

2007-09-15 @ 13:21:24
URL: http://jazzz.blogg.se
Postat av: Adisa

Iris: eh izgleda nisi följala min blogg ... heheh jag har flyttat tillbaka till växjö, tog ett sabbatsår :)
jasminus: gör du så :)

2007-09-15 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0