Yippi Yo Ye

Jag har ÄNTLIGEN fått en lägenhet här i Växjö! Oh så efterlängtad den är!
Det är en liten etta i ett radhus som är privatägd. Tar ju evigheter att få lägenhet om man söker via Hyresbostäderna. Men idag så ringde Alex och sa att hennes arbetskompis äger dom här lägenheterna och frågade om jag ville ha den. Och självklart vill jag det!
Vill ju inte ha en etta egentligen, men what a fuck, kan ju bo där under tiden jag väntar på min 2a. Och dessutom är den hur billig som helst. 2300 kr där el ingår.
Och det är jäääääävligt stor skillnad från mitt etta i Lund då jag betalade 3700 + ett par hundralappar i månaden för elen.

Men det är inte helt 100% säkert än. Jag ska titta på lägenheten först. Det blir på lördag. Sen bestämmer jag om jag vill ha den eller inte. Tar jag den så är den min 1 januari. Bra sätt att börja det nya året på :) En egen liten lya :)

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Grattis :D Hoppas du gillar den när du ser den också. Billig är den iallafall :D

2007-11-21 @ 23:20:37
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: Adisa

tack!ja visst är den . riktigt jävla billig :) vi får väl se på lördag...

2007-11-21 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0