Två och en halv män

image463För inte så längesen började jag titta på Två och en halv män som går på kvällarna efter SATC, och jag måste säga att jag är besatt! Varför har ingen sagt att det där är världens roligaste serie och att jag måste titta på den? Utan jag var tvungen och själv komma fram till detta, efter typ 100 år. Aja... fy fan vad det är bra iaf! Tycker inte ni det? Dom är så coola. Jag har signaturmelodin på hjärnan. Går runt på mejeriet som ett litet puckeldjur och sjunger " men men men... " hahah.

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag brukar vanligtvis inte gilla sånna humor-serier men den här är jag besatt av också. Jag fååår inte noog :D Hehe

2007-11-08 @ 13:28:46
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0