Kärlek?

Här kommer ett litet dilemma! (Skrivet av Emina den fina :)).

Det är så här:

Adisa började höras med en kille för ett bra tag sen, då snackar vi om årtal, och den här killen är verkligen en skitbra kille, vi kan kalla honom för K.
Han är en sån drömkille som alla tjejer vill ha, väldigt omtänksam, snäll, trevlig, rolig o hela köret som ni redan känner till.
Iaf så har K visat ett stort intresse för Adisa, eller inte nu utan det har pågått ett bra tag, men hon säger att hon inte känner någon attraktion för honom, vilket jag VET inte är sant eftersom att en sån kille har alla attraktion för.

Men det finns ju självklart alltid en hake med allt det här, K har ett speciellt utseende. Han äger några extra kilo, och det är då anledningen till att Adisa inte attraheras av honom, men jag vet 100% att de är menade för varandra.
De hörs MINST 10 ggr om dagen , och kan verkligen prata om allt, och endå säger hon att det inte finns några känslor från hennes sida.

Jag har försökt övertala henne att bli kär i honom, och egentligen så tror jag att hon har känslor för honom men att hon inte vill ge stackars K en chans för hon är rädd för vad omgivningen ska säga. Jag personligen tycker att det är väldigt ytligt och att hon ska ge honom en chans, för gym och träning finns det gott om i Sverige, och med en spark i baken skulle K kunna bli en sexbomb.

Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag behöver er hjälp med att peppa in lite vett i Adisas huvud.
Så kära bloggare, stå upp för tjocka människor och få henne att se klart.

Det var allt från mig för denna gången, ha det bra.

Puss o Kram
 Emina



Kommentarer
Postat av: Ilvic*

hahahha det här var askul att läsa..

2007-11-24 @ 04:36:36
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: Anonym

herregud, ingen är perfekt, tror knappast adisa är det heller.

2007-11-24 @ 13:22:17
Postat av: beisa

hehehehe...
ge han en chans, ono krijes ga nemora vas niko vidjeti zajedno dogod ga nesredis malo..

2007-11-25 @ 09:13:20
URL: http://sarma.blogg.se
Postat av: ADISA

Emina jebat cu ti zivot za ovo!! haha

2007-11-25 @ 20:51:05
Postat av: Niirmela (=

Lejpota je prolazna...Ge killen en chans =)

2007-11-25 @ 21:57:23
Postat av: Emina

Eh evo i mene! Moram vam reci da sam se prav iznenadila na komentare..drago mi je da i vi dijelite moje misljenje..ali jos uvijek..sta ce mo za Adisu? Kako nju da ubijedimo da smo upravu? Några bra tips?

2007-11-26 @ 00:42:20
Postat av: Anonym

Man kan inte övertala folk till att bli kära i någon.. men hon kan kanske ge honom en chans han låter som en bra kille.. utseende är inte allt..

2007-11-26 @ 16:35:22
URL: http://fashion84.blogg.se
Postat av: Ilvic*

Jag vet att utseende inte är allt men razumijem te Adisa! Man måste tända på killen för att ens bli intresserad av något seriöst.

2007-11-26 @ 18:31:35
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: Iris

Ako ima nesto sto se malo krije u Adisi, onda neka proba. Nista nece izgubiti! A kilaza se moze srediti, to je najmanji problem. A naci sarmantnu osobu je malo teze. Eh.. sad zavisi o Adisi! =)

2007-11-26 @ 18:52:03
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Marina

Jag vistte det JAG VISSTE DET......K Står för Kljajo.....JAG VISSTE DET
jag sa det direkt när jag såg han.Han e sååååååå din typ.

Go for it....du gillar ju frukt o grönt....nemoze ti bit bolje

2007-11-27 @ 01:04:25
Postat av: Adisa

MARINA:: hahahahahahahahahahah du e fan inte klok... DET ÄR INTE HAN!!

2007-11-28 @ 11:46:58
Postat av: nahide

Hallå, jag blir nästan ordlös när ja läser detta. Och de e fan inte ofta jag e speachless, adisa de vet du..
Är det för att han är TJOCK? du inte vill ha honom
kom igen de måste fan finnas en annan anledning till varför. Jag är en fattie men min mamma säger att ja e speciell o min mamma ljuger aldrig.
SÅ GET YOUR ACT TOGHETER.. gör de för min skull om inte annat, så jag slipper dö ensam..

2007-11-29 @ 00:50:44
URL: http://nahideno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0