It takes two to tango

image468

Finns det någon som verkligen skulle våga resa sig upp från datastolen, öppna munnen, och bara vrålskrika ut allt skit som fastnat mellan lungorna?
Jag slår vad om att det är många som vill, men inte vågar, precis som jag. Man vill ju inte direkt ha fyra polisbilar utanför ens ytterdörr, uniformerade biffar som väntar sig ska hitta en oidentifierbar människokropp i bitar.
Därför: Bygg in ljudisolerade rum i alla nya lägenheter, så att folk får lätta på trycket och manage of some anger.


And here i am crying my fucking heart out. För jag twistar mellan de allra mest motstridiga känslor just nu.
Släng ihop min alla känslor jag känner just nu som ett kemiskt experiment i ett labbprov. Det kommer inte bara att explodera, det ger alla som råkar vara i närheten sönderfrätta ögonvitor och tredje gradens brännskador.


Kommentarer
Postat av: Marina

Va Fan åt du till frukost?

2007-11-27 @ 01:12:34
Postat av: nahide

HAHAHHA jag har en annan bättre lösning
Flytta till uppsala. Här i flogsta där jag bor.. finns det som kallas för flogsta höghus där det bara bor studenter. Kl 22 varje kväll... VARJE KVÄLL så öppnar alla studenter sina fönster och SKRIKER alllllt vad dom har. gå in på youtube o sök på FLOGSTAVRÅLET så får du se om du inte tror mig.. jag säger de adisa, mer o mer tecken på att du borde flytta upp hit ahha

2007-11-29 @ 00:57:01
URL: http://nahideno1.blogspot.com
Postat av: Adisa

NAHIDE: oh va kul att det finns sånt :)) så är det i sarajevo :) fast då skriver alla studenter kl 23. Och då är det bara dom som har tenta nästa dag :)

2007-11-29 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0