Isn't it ironic?

För någon dag sen stod jag och väntade på bussen. Och jag rökte. Det kommer en människa och ställer sig alldeles intill mej och säger åt mig att flytta på mig för hon gillar inte rök. Jag svarar att i så fall borde hon inte stå nästan PÅ mej!

Bussen kommer, jag fimpar ciggen  och  går in i bussen och sätter mig. Bussen var nästan tom,bara 3-4 passagerare. Ändå sättter sig  kärringen precis bakom mig och säger "Usch,vad det luktar rök, jag tål inte röklukt". "Men sitt då inte precis bakom mig i så fall".säger jag. "Jag sitter var jag vill",blir svaret. "OK. Det är upp till dig,säger jag. Kärringen sitter kvar och muttrar.

Jag kliver av och går dit jag ska och gör det jag skulle göra.Vad det nu var. Kärringen åker vidare.Jag tänker att det finns många dumma får i världen...sen har jag glömt allltihop. Tills i morse:


Jag följde med mormor till vårdcentralen. Sätter mig i stolen efteratt ha blivit välkomnad av sköterskan.Sen kommer läkaren. Gissa vem det var? Rätt gissat, kärringen från bussen!!! Hon kände inte igen mig, men jag kände igen henne och hon var hur trevlig som helst... !

Sånt är livet, märkligt ibland. Haha.


Kommentarer
Postat av: Iris

Haha! Kände hon verkligen inte igen dig eller låtsades hon? haha

2007-11-13 @ 16:56:37
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Adisa

iris: neej hon gjorde verkligen inte det :) om hon gjorde det, så spelade hon jääävligt bra!

2007-11-14 @ 11:32:41
Postat av: Selma

KÄRRINGAR FINNS DET GOTT OM! Det ironiska med det hela är nog draga moja att hon säkert själv är totalt omedveten om att hon är en! Ja,självklart att hon inte kände igen dig... hennes kommentarer var ju inte riktade mot DIG,de var bara riktade IFRÅN HENNE. zeni doslo da se izdere na nekoga i nasla första bästa offer,denna gången DIG. Usch, att du var tvungen att se henne igen! Insallah never again hahah

2007-11-14 @ 20:37:43
URL: http://semmas.blogg.se
Postat av: Lejla

HAHHA YOU GO GIRL :) sådana människor gillar vi inte! :D

2007-11-16 @ 02:52:44
URL: http://Lekii.blogg.se
Postat av: H

Hej på dig!
Min telefonbok försvann ju med min gamla telefon, men du kan väl slänga iväg ett sms när du är här? Det är nämligen så att mian föräldrar kommer samma helg och vi ska hjälpa syrran flytta, så det kan bli tufft. Men det sulle va jättekul! Så hör av dig! :) kramen

2007-11-16 @ 07:58:00
URL: http://react.blogg.se
Postat av: Edina

Du är utmanad! :)

2007-11-16 @ 13:04:34
URL: http://ediina.blogg.se
Postat av: Amela

hahahaha detta var ju lite kul...

2007-11-16 @ 16:32:18
URL: http://meandam.blogg.se
Postat av: Adisa

Selma: hahaha jo tack jag vet. men det är så typiskt att JAG alltid ska råka ut för andra människors utbrott haha ... hon hade väl PMS eller nått :P

Lejla: haha precis!:)

H: åkte aldrig dit, så det blev inget. men jag hör av mgi när jag åker nästa gång :)

edina: okej ska kolla in det nu :)

Amela: hehe ja efteråt ja :P men hon knullade mina nerver hela dan hehe

2007-11-18 @ 21:06:39
Postat av: Marina

Trebala si joj dat jednu da zapali da se smiri.

2007-11-27 @ 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0