Helgen

Helgen har varit underbar. Precis så som en helg ska vara :)

Fredagen
började med att jag räddade livet på en tjej i väntrummet på SJ. Och tur var väl att jag var där för trots att vänrummet var fullpackat med folk var det ingen som gjorde något än att titta nyfiket. Jävla idiotmänniskor. Men aja, jag får berätta om mitt hjältedåd en annan gång. :)
På kvällen var det vi tjejer som skulle umgås. Skulle var ordet ja. En av dom kunde inte och den andra gick hem tidigt och till slut blev det bara jag och Emina kvar. Istället blev det en sen kväll med Zuki, som vi inte träffat på evigheter. Vi satt uppe till kl 3 på natten och hade vid flera tillfällen väldigt starka och interessanta diskussioner.
Och som vanligt fick jag 2 timmar sömn den natten, inte ens det, för att sedan jobba tidigt på lördagen. Varför är det alltid så att jag lovar mig själv att varje fredag komma i säng senast 23 (eftersom jag går upp vid 4.30 på lördagarna), men under dom här 4 månaderna jag jobbat helg har jag inte kommit i säng innan 3, varje gång!.. Aja för väl skylla mig själv...

image492image493image495image494



Lördagen spenderades på Marinas födelsedagsfest. Min älskling fyllde hela 26 år. Ja du, Marina, nu är du närmare 30 iaf. Hmm... 30-års kris snart eller? Haha.
Hursomhelst så var kvällen lyckad. Alla var på humör och vi hade hur kul som helst. Det blev en hel del vodka och tequilla för min del och självklart skulle jag jobba på söndagsmorgon. But who cares, my job cant stop me fråm drinking! Nä, nu lät jag som en alkoholist där...

image496 image497 image498image499
image500 image501


Söndagen var rätt lugn. På kvällen bjöd jag över lite tjej o killkompisar hem. Kvällen började lungt men slutade kalabalik. Okej, så farligt var det inte, men så är det när man kommer in på känsliga ämnen och 10 olika viljor ska fram.
Men jag säger så här till du-vet-vem-du-är: prata inte religion och kulturer med mig och Emina, because we'll fucking take you down! :P
Jel tako Mino?

Aja, det var min helg och denna helgen kan bara bli bättre för då har jag fest. Fiesta a mi casa!
Nä nu ska jag vila. Har varit på miljöutbildning i 4 timmar. Hjärnan kommer att explodera snart.
But first, coffee ;)

Kommentarer
Postat av: adlen

berätta vem och hur du räddadeeeeeeeeeee! *nyfiken* :D

2007-11-29 @ 13:59:31
URL: http://adlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0