Helgen

image467Ja, då är vecka 46 slut, om 3 timmar...
Helgen har varit rätt lugn. I fredags var det shopping som gällde. Det slutade med att jag slösade 3700 kr på drygt en timma. Bra jobbat Adisa! :) Det blev 3 par skor, jeans, klänning, lite smink och smycken.
På kvällen skulle jag ju klippa mig. Jag var riktigt taggad på det också! Ville verkligen bli av med den långa moppen på huvudet. Och jag hade förberett mig psykiskt på det allt. För sist jag skulle klippa mig, förra månaden, satte jag mig i frisörstolen och gick därifrån sekunden innan frisören skulle börja klippa haha. Det är nte lätt och klippa så här långt hår till kort ju. Men men, i fredags skulle min granne klippa mig, för hon jobbar som frisör och då säger hon att hon hade glömt sina saxar på jobbet och hon jobbar utanför stan.
Så det fanns inte mycket och göra där... men men, det ska bli av nu i veckan någon gång i alla fall!

Emina hämtade upp mig och vi åkte upp till Donken och käkade. Rätt sent på kvällen, runt midnatt bestämmer vi oss för att åka upp till Tingsryd och umgås med Armina och Dzemo. Men vi fick fel vägbeskrivning så efter att ha kört i 40 km fattar vi att det är fel väg och då var det så pass sent så vi sket i det haha.
Så det blev hemresa till Växjö och umgänge med tjejerna till 4 på morgonen och jag skulle gå till jobbet vid halv 5 på lördagen. Gött :)

Efter jobbet följde vi med Sejla till tågstationen för att säga hejdå. Hon åkte till Sarajevo och ska vara borta i 2 hela månader! Fan vad orättvisst! Hon kommer ha hur kul som helst. Hon har 10 veckors lärarpraktik och hon ska praktisera på en gymnasieskola i Sarajevo. Hur kul låter inte det?
Saknaden är redan stooooor gumman. Kom tillbaka snart! (L)

Morbror kom från Skåne över helgen! Gud så underbar morbror jag har. Jag älskar honom verkligen, han är världens roligaste och mest förstående människa jag känner till. Jag kan inte se honom som min morbror på 50 år, utan som en bästa vän. Vi verkligen pratar om ALLT! Han är bäst helt enkelt.

image466Och nu sitter jag hos Alex och proppar i mig cola och STJÄRNOR. Ni vet dom där OLW med Sourcream & Onion. Sjukt gott! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0