Hej på mig

Dagarna bara rusar förbi, tycker ni inte det? Tiden går så jävla snabbt! Helt plötsligt är vi inne i halva november! Det kändes fan som om det var sommar igår...och snart är det nyår! Och jag har inte den blekaste aning vad jag ska göra då. Alla tycks redan ha planer på att åka ner till Bosnien. Ja, har man möjlighet so why not...till skillnad från vissa andra, som jobbar hela julen.. fuck. Men å andra sidan så kvittar det, firar ju ändå inte jul!

Annars händer inte så mycket. Som sagt, tiden bara springer förbi. Man jobbar, äter, skiter, träffar vänner, sover. Och så är det för varje dag som går.
Oh förresten. Nu har jag äntligen bestämt mig. På fredag ska jag klippa mig! Ska bli så skönt. Men jävligt ovanligt och annorlunda. Från att ha riktigt jävla långt hår till kort, shit vad det kommer ta tid och vänja sig haha. Men men, I'm up for changes!

Nä, nu ska jag äta korv. :P
Puss på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0