Fy faaan vad hemskt!!

OOOHHH MMMYYY GGGOOODDD!

image461Jag trodde att sånt här bara hände på TV, men tydligen inte! Detta är det vidrigaste, hemskaste och äckligaste jag hört i hela mitt liv! Mitt hjärta höll på att stanna hundra gånger om.
Igårkväll var jag ute med Emina och då berättar hon om en äldre kvinna, en när vän till familjen som var ute och körde bild en kväll, någon gång vid midnatt. Hon kör på motorvägen och då åker hon förbi en man som ligger där mitt på motorvägen, så den här äldre kvinnan vänder självklart för att hjälpa den här mannen och hon parkerar sin bil utmed kvägkanten. Tänk på att det är mitt i natten, motorväg, ingen belysning, bara skog.
Och då går hon ut ur bilen, går fram till den liggande mannen och upptäcker att det inte var en människa som låg där utan en stor docka. "Jättekul!" tänker hon och går tillbaka till bilen och kör därifrån. I den sekunden hon börjar köra därifrån ser hon en bil som kör precis bakom henne och börjat tuta efter henne, att hon ska stanna. Men självklart är man inte så dum så att man stannar bilen mitt ute i ingenstans så hon förtsätter att köra och tror att dockan användes som någon typ av lockbete av om som körde bakom henne, så att hon ska stanna bilen och dom typ ska råna henne.
I alla fall, efter att ha kört 10 km kommer kvinnan till sin parkering, fortfarande med den tutande bilen efter sig. Hon parkerar bilen på sin parkering och vevar ner rutan pyttelite. Den andra bilen parkerar bakom henne och ut kommer ett äldre par och hon kände sig genast lite lugnare med tanke på att det var en man och en kvinna som hade kört efter henne. Det här paret går fram till bilen och genom den lilla öppningen i fönstret säger dom:
"Herregud varför stannar du inte!! Ser du inte att du har en man i ditt baksäte?!?!"
Och i just den sekunden öppnades bakdörren på hennes bil och en man springer ut därifrån!
Han placerar en docka mitt på vägen och under tiden hon går fram till dockan sätter han sig i hennes bil och hon kärde i 10 km ovetandes om den här mannen som gömde sig där bak. Hur sjuk kan man va??
Fyyy faaan vad hemskt!! jag höll på att dö när Emina berättade detta!
Tänk er, ha en man i baksätet som planerade att fråna er och ta bilen, OM NI HADE TUR!! För att inte tala om våldtäckt och mord!

Fan vad jag hade mardrömmar om detta inatt. Jag vaknademinst 5 ggr under natten då jag drömde om att detta hade hänt mig! Och självklart försov jag mig till jobbet 1½ timma pga det!
Snacka om läääääääässssssskiiiiiigtttttt!!




Kommentarer
Postat av: A.

Herreguud ! .. ibland brukar ja kolla i mitt baksäte & få för mig saker sen tänker ja guuud va löjlig ja e
! men wft det händer?!

2007-11-02 @ 12:24:47
URL: http://sokkervadd.blogg.com
Postat av: Mari

Svar från bloggen: Den är jättegammal, som jag skrev i kommentaren ovanför, så klänningen finns knappast kvar. Den fanns iaf i grå vet jag.. om det va nån mer färg vet jag inte..

2007-11-02 @ 15:59:20
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Alma

Fyfan vad hemskt. Ryser nu bara jag tänker på det !

2007-11-02 @ 17:56:58
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

A: Jaaa helt sanslöst att det verkligen kan hända!!
Alma: Mmm verkligen!

2007-11-03 @ 13:49:08
Postat av: Melissa

boze sacuvaj... =S

2007-11-03 @ 17:55:40
URL: http://hellomello.blogg.se
Postat av: senada

omg, hade fått hjärtattack.

2007-11-10 @ 21:41:31
URL: http://senadaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0