Flytta igen?

Känns som om det är på tiden att jag bloggar lite, har ju gått en hel vecka nästan.
En hel vecka har gått och det känns som en dag. Fy fan vad tiden går snabbt när man har 1000 saker att göra.
I helgen blev det utgång med tjejerna som sagt. Fan så kul vi hade. Lärde känna massa roliga människor. Så det blev en lyckad kväll. Resten av veckan jobbade jag som vanligt och  hade tusen andra ärenden. Blev lite shopping också. :) Och jag bara längtar tills lönen kommer om 2 veckor. För jag har hittat skitsnygga kläder lite överallt. För en gångs skull...

Och nästa vecka blir det Halmstad igen, förhoppningsvis! :)
Jag har funderat på att flytta dit... bara jag hittar jobb. Hade inte tvekat en sekund, bara tagit mitt pick o pack o flyttat. Känner så jävla mycket folk där och jag älskar den staden! Ja... vi får väl se..
Såg en ledig tjänst på ABF, ska nog söka. Sen får vi väl se :)


Kommentarer
Postat av: Dadic

Halmstad je fin grad :) Samo ti dodji vamo, haha. Neces se pokajati!

2007-11-01 @ 16:50:02
Postat av: Adisa

Dadic: vjerujem ti :) jesi to ti aida?

2007-11-02 @ 10:22:46
Postat av: Ilvic*

Jaaa. kom :D

2007-11-02 @ 15:14:18
URL: http://guzilago.blogg.se
Postat av: Dadic

Haha, neej .. :) ja sam jedna druga cura, har följt din blogg ett längre tag.

2007-11-02 @ 15:19:04
Postat av: Adisa

Ilvic: Haha jaa fan fixa jobb till mig och du behöver bara blunda så är jag där ! :)

Dadic: Jaha va kul! :)

2007-11-03 @ 13:50:25
Postat av: diinchii

hehe samo ti flyttaj u halmstad, fin je grad:)

2007-11-05 @ 23:51:33
URL: http://diinchii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0