En lång en

PERSONLIGT
Namn: Adisa
Födelsedag: 26 januari
Hemstad: Sanski Most/Bosnien, Växjö/Sverige
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: svart
Längd: 1.70
Högerhänt/Vänsterhänt: högerhänt
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek: 40
Är dina föräldrar skilda: Ja
Rädslor: Sjukdomar och döden.
Mest använda namn på msn: Adisa


FAVORIT

Färg: Svart
Mat: Lasagne
Sport: Basket
Glass: Mc Flurry med smarties
Godis: Geisha
Affär: Lindex
Tuggummi: Eh..kvittar
Årstid: SOMMAR
Radiostation: Radio M
Kroppsdel på motsatta könet: Ryggen


VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig: Marina. Vi tycker och tänker likadant i nästan allt.
Vem är mest högljudd: Får jag välja mig själv haha? Om inte, Emina! :P
Vad får dig mest att skratta: Människor med sjuk humor.
Vem har du känt längst: Amita & Senada, sen 1995.
När grät du mest: Nån vecka sen.
Bästa känslan: När alla runtomkring mig mår bra.
Värsta känslan: När jag måste upp tidigt på morgonen haha.
Vart vill du bo i framtiden: Dubai!

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Yes.
Rymt hemifrån: Haha ja, jag var borta 4 dagar.
Tänk på självmord: Ja, faktiskt.
Sovit utomhus: Ja
Velat bli modell: ne aldrig.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Ja massor! Sånt man gjrode när man var liten. Tex, jag  följde efter en kille hela tiden. jag var typ 12 och han var väl 18 och jag var dödskär i honom. Var värsta psykot. Typ skrev brev till honom om la det i hans brevlåda och så haha
Sett en död människa: Ja under kriget. Sett en människa bli skjuten mitt framför mig.
Varit på scen: Ja, med folklorgruppen bl.a
Retats:  Alltid kul!

DU

Svär: AbsoFuckingLutely.
Sjunger bra: Haha nooo.
Duschar dagligen: Nja, inte varje dag alltid.
Vill gå på högskola/universitet: Japp 3 år.
Vill gifta dig: Klart jag vill! Vad går livet ut på annars om man inte ska gifta sig, bilda familj och hela köret?
Kommer överens med dina föräldrar: Har ju inga, men jag kom väldigt bra överrens med min mamma.
Gillar åska: Nej!!
Spelar något instrument: Har spelat gitarr och piano i många år.
Äger en ipod: Nej faktiskt inte.
Sover med gosedjur: När man är 22? Nej.
För dagbok: Nej men jag bloggar.
Sjunger i duschen: Alltid!

THIS OR THAT

Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mc.
Singeldate/gruppdate: Singeldate.
Choklad/vanilj: Choklad.
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar.
Kött/vegetarian: Kött.
Tv/film: Film.
Gitarr/trummor: Gitarr.
Adidas/nike: Nike.
Kakor/paj: Kakor.
Blind/döv: Dov.

KAN DU

Gå ner i splitt: nNej
Skriva med båda händerna: Japp! OPch jag har hört att människor som kan skriva med båda händerna är mirakelmänniskor. Haha, thatäs me.
Vissla: Yes.
Blåsa en bubbla: Ja med hjälp av tuggumi :P
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Ja
Dansa: Ja, and I love it.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Haha nej, men jag gör det ändå!

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Marina.
Du pratade i telefon med: Alemka.
Du msnade med: Minns inte.
Du kramade: Ella.
Du skällde på: Syrran, vem annars.
Du sportade med: Haha, det minns jag inte nu efter 100 år.

SENAST DU

Skrattade: Alldeles nyss
Grät: En vecka sen.
Filmen du såg: Lara Croft, gick på TV igår.
Tuggade tuggummi: I morse.
Drog ett skämt: Igårkväll för mormor.
Sjöng en sång: "Tasun tasun tanana...", sjöng den för lilla Ella när jag var ute med henne i morse. haha.

TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Fan heller. Det fånigaste jag hört.
Mirakel: Ja det tror jag på.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, lite.
Spöken: Ja.
Tomten: Haha, va? vadå finns han inte?

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
Ingen.
Dricker du mjölk: Nej, har inte gjort det på över 10 år.
Person du hatar mest: Ingen just nu.
Vad borde man uppfinna: En tidsmaskin
Är du ett hälsofreak: Haha nej!
Vilket är det värsta vädret: När det regnar och blåser samtidigt
Lekte du med barbie som liten: Ja, vem gjorde inte det? :)


Kommentarer
Postat av: Iris

Tasun tasun tanana.. pala maca s tavana.. haha

2007-11-08 @ 00:02:18
URL: http://mrvica.blogg.se
Postat av: Adisa

he he he he

2007-11-08 @ 04:41:33
Postat av: beisa

"Lekte du med barbie som liten: Ja, vem gjorde inte det?"
hehehe jag
hataaaade barbie :P

2007-11-08 @ 21:03:49
URL: http://sarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0