Utmaning

Jag har blivit utmanad av Nadina att skriva 6 underliga saker om mig.
Jag fick denna utmaning av någon annan för ett par månader sen, men what a fuck, jag kan väl göra den igen. Jag ar ju ändå många underliga egenskaper :)

1. Än idag har jag ibland svårt att skilja på höger & vänster. Får oftast tänka till ett par sekunder extra innan jag säger det.

2. Jag har beslutsångest ibland. Kan hända att jag i kassakön får ångest för att jag står i just den kön och måste därför byta kö, även om den kanske är längre haha.

3. Skulle aldrig kunna tänka mi ha en yngre kille. Inte ens en jämngammal. Tycker det är för ungt t.om! Jag faller för dom lite äldre hehe. (Okej nu snackar vi 25-30 så att ingen tror att jag menar 35+ typ haha)

4. Jag tävlar alltid i smyg med folk. När jag är ute och går vill jag alltid vara först och smygtävlar om vem som ska hinna först till tex övergångsstället.

5. Jag har ett otoligt sifferminne och mina vänner tycker att det är skithäftigt att jag lätt kan komma ihåg ett mobilnummer som jag bara hört en gång. Eller födelsedagar. Säg mig när du fyller år en gång och jag kommer ihåg det resten av livet.

6. När jag var liten sprang jag ofta ut naken mitt i natten och rullade mig i snön i hopp om att bli sjuk för att slippa gå till skolan.

Så där ja. Och jag utmanar alla som känner sig utmanade.

Kommentarer
Postat av: browneyed

Hahaha, den där var bra. Föresten, neznam nija sta je ljevo a sta je desno ;b

2007-05-15 @ 17:49:37
URL: http://browneyed.blogg.se
Postat av: Alma

ja tänker alltid pisem desnom rukom onda druga strana mora biti ljevo HAHAA ..

2007-05-15 @ 20:48:32
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

hahaha jaa ni ser tjejer, det är inte lätt.. :)
nek ja nisam jedina haha

2007-05-15 @ 21:28:37
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Marina

Fan asså det va inte så länge sen man tänkte 30år gubbe fljakk men nu kan man tänka sig o dejta en som e 30....Ok inte jag mitt e över men asså fan va gammal jag känner mig :((

2007-05-17 @ 15:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0