Typ lite deprimerad

Såg att jag för tredje dagen i rad är med på topplistan på bloggen. Gött! :P

Tog inte alls så lång tid att packa. 2 timmar ungefär. I stort sett hela garderoben ska med, så det var bara att lägga in allt i de två gigantiska väskor jag ska ha med mig. Och sen en lite mindre med alla sommarskor, smink, hårapparater och sånt. Tur att jag får hjälp in på tåget. Sen hämtar nån av kompisarna upp mig på stationen när jag är framme. Ska bli så kul att åka bort från Lund i 3 månader. Älskar den här staden och allt, men inget slår min hemstad Växjö. Längtar verkligen. Och att börja jobba också! Är så trött på pluggandet så det ska bli skönt med lite omväxling. Sitter här vid datorn med benen uppe på fönsterbrädan haha och dricker vin. Tänkte lyxa till det min sista kväll i Lund. Eller ja, sista är det inte, men sista innan höstterminen drar igång igen :)

Jag tänkte på hur jag förra året exakt vid den här tiden, i slutet av maj, några dagar innan jag skulle till Växjö mådde riktigt jävla dåligt. Det skulle vara min första sommar utan min mamma. Och jag vet att jag tänkte "om jag överlever den här sommaren så kanske jag ändå klarar mig i livet, kanske." Jag blev deprimerad bara jag tänkte tanken att behöva gå förbi mammas lägenhet varenda dag (bor hos mormor när jag är hemma i Växjö och hon bor i porten bredvid) och att veta att hon inte längre skulle komma med mat på jobbet som hon gjort i flera år, varje onsdag och lördag, eftersom jag jobbade i Växjö de dagarna.
Och kolla, nu har det gått ett år och jag har ju klarat mig. Jag är inte helt "återställd", men jag är på god väg. Det är en lång väg att gå. Tacka Gud för alla mina vänner & släkt i Växjö som varit med mig och fortfarande är. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig.

I alla fall, med risk för att detta blir ännu längre inlägg än det är så slutar jag här.
Förresten, var i Netto nyligen och Netto-killen som jobbar där, som jag och Magda är lite småkära i, har klippt sig. Det är fanimej inte snyggt! Eller det är ju inte fult..men det var mycket snyggare förut iaf. Vad tycker du Magda? Haha.
 

Kommentarer
Postat av: SomeGuy

Let me guess, ur bosnian? :P

2007-05-24 @ 22:42:29
URL: http://someguy.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har!
Nu ska jag läsa vidare.

2007-05-24 @ 23:03:35
Postat av: Adisa

SOmeGuy: Yes i am ;)
Anonym: tackar :)

2007-05-24 @ 23:25:52
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Magz

HAHAHAHHAHA. så som jag störde mig på hans hår så undrar jag om han kanske läste min blogg hahha. e nek je vala. nisam danas ni bila u nettu, ali sutra cu maksuz otici haha.
haj pa se fino provedi u selu tvom pa se cujemo! puss puss

2007-05-25 @ 01:12:07
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Adisa

Magz: han va så mycket snyggare förut :) vidices sutra, snaggat passar fan inte honom hahah ...

2007-05-25 @ 01:48:06
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0