Torsdag

Igår spenderades dagen med min älskling Armina. Det var ett kääärt återssende :)
Först så tog vi en fika på stan, men efter att ha dragit till mig allas uppmärksamhet lämnade vi stället.
Vi satt och fikade på Fellinis, och jag ser en skiiiitstooor mygga, typ sån där flygande spinder som jag kallar den för, flyga vid Arminas hand. Och jag är asskraj för dom, så jag börjar skrika och springer bort från bordet haha.
Och då springer han som jobbar ut för att kolla vad som händer, och alla tittar på mig, och då säger han "Jag trodde någon höll på att slakta dig". Det var ganska pinsamt, de andra servitörerna tittade och log också hehe.
Så vi gick en runda på stan, käkade på McDonken och sen gick vi hem.

Väl hemma började vi dricka. Och dricka. Och dricka.
Fan vad kul vi hade.Och nu sitter jag här med världens baksmälla.. Men det var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0