The bachelor mansion

Hemma igen. Det var precis som jag trodde. Vi skrev aldrig vår planering. Vi pratade lite om den, typ 2 minuter och sen bytte vi tema haha. Andrej och jag. Vi är dom lataste människorna när det gäller skolan.
Jag trodde vi bara skulle ta en kaffe, men nej, vi skulle fira tyckte han. Jaha fira vadå tänkte jag? Och så håller han upp nycklar. "Jag har köpt lägenheten!!". Jaaaa. I love the lägenheten. Vi var och tittade på den för nån månad sen och jag blev helt förälskad i den då! En riktig bachelor mansion som jag alltid sa. Så nästa vecka, ska jag hjälpa honom inreda. Yeees.
Två glas vin senare åkte jag hem. Och nu har jag missat Desperate Housewives. Men det gör inget! Det var det värt. Laddar ner det ikväll sitället.
Alltid kul att träffa Andrej, även om det inte blir så ofta nuförtiden.

Nu ska jag vika tvätten.
image282

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0