Söndagkväll

Jag hittade bakomat-kortet och nycklarna. De låg i Netto kassen. La dom där när jag var och handlade igår.
Efter att ha städat och duschat gick jag till ICA. Träffade Andrej på vägen dit så han gjorde mig sällskap hela vägen dit fastän han skulle åt ett helt annat håll. Snälla Andrej.
Jag handlade kycklinglever. Jag älskar lever! Fastän jag äter det typ en gång var tredje månad. Får nog äta det oftare, nyttigt och gott. :) Så nu är jag proppmätt, kan knappt andas efter kycklinglever, lök och jaje na oko haha.

Funderar på om jag ska se Snakes on a plane, men vet inte o jag vågar se den själv? Alma säger att den e hemsk....

Kommentarer
Postat av: Alma

Joj förlåt ville inte skrämma upp dig du bor ju ändå ensam och allt. Ali samo da znas se den på dagtid annars kommer du inte kunna somna. Fy ..
förresten I love kycklinglever och den ska vara extra crispy med mh så hiiimla gott .. men det var ett tag sen jag åt det. Får nog säga till mummy att hon fixar det nu nån dag. Laku noc i prijatno i jesi cula se filmen imorron ist :P

2007-05-06 @ 23:24:38
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

ahahah joj neznam fan evo dosadno mi som fan pa evo sve se kontam hocu li ga gledati sad ili ne... får nog ladda ner en komedi också så jag kan se den efteråt i så fall hahah ...

2007-05-07 @ 00:14:24
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0