Pensionär vid 22

Skjut mig, snälla! Jag sitter här och kollar på Bingo-Lotto! Haha.Har blivit en riktig pensionär. Men jag får skylla på att det är söndag och det inte finns något och göra ju! Allt är stängt, alla är sega.
Träffade Sanjin en stund också. Det var kul...som alltid. Vi är så oseriösa vi två. Det enda seriösa vi pratade om var serbernas skitpolitik. Men det varade i 20 minuter och sen så började vi dra svart humor-skämt.

-Kakva je razlika izmedju bebe i kruha?
-Beba ne mrvi kad je rezes.

HAHAHAHAHAHAHA.

Och nu ska jag duscha.
Sen ska jag titta på Sveriges Smartaste Barn.
Jag känner mig faktiskt smart som kan alla svaren på frågorna fastän dom är riktade till barn i 10-års åldern haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0