Orkaaa

Fan vilken tråkig dag. Jag hade inte lust att göra någonting. Var så seg hela dagen, så jag satt och muppade hemma all day long. Ibland är det roligt att...
bara sitta och uggla för sig själv alldeles ensam och skriva som sjutton om vad som faller mig in.

Men sen då?
Vad finns det mer för roligt?

Det händer att jag tänker att jag ska...
måla något - men då faller det på att jag inte har ork att börja med det.
skriva något - men fan så jobbigt att starta upp det, blir bara några stödord.
åka någonstans - men var och när, har fullt upp redan som det är.
städa hemma - men det faller på en gång för startmotorn saknas
träna - men det också tar oerhört på krafterna så det blir bara halvhjärtat.
gå på bio - men då är det orken som fattas
träffa kompisar - men orka duscha, klä på sig, sminka sig.

Ja, alla dom här tankarna slog mig idag, men som sagt, jag orkade inte göra något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0