Och så var det klart

Fyyyy faaaan jag ahr nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv.
Har städat sen kl 16.image308
I fyra jävla timmar! Jag känner nog inte av mina armar och ben längre. Men fy fan vad fint det blev :)
Jag hade lite problem med tvättstugan bara... jag gick ner med tvätten och skulle öppna dörren, men det gick inte. Vi har sånt bokningssytem att bara den som bokat tvättstugan har tillgång till den. Och varje gång jag tryckte min magnet-grej mot den skiten så funkade det inte. Jag stod där i typ 5 minuter och försökte öppna tvättstugan medans jag svor för mig själv haha. Så när jag fattade att det inte gick så gick tillbaka hem och satte mig vid daotrn för att se att jag verkligen bokat den. Men neeeeeeeppp! Jag hade bokat tvättstugan imorgon istället...Gaaah dumma jag...Jag som ville ha allting gjort idag.
Men what a fuck, får tvätta imorgon helt enkelt.
Åh, så fint det är när det är städat. Man blir på så mycket bättre humör då, eller hur?

Nä nu ska jag äta och sen blir det ett avsnitt av OC....eller två :) 


Kommentarer
Postat av: Nida

@ jaa han är riktigt rolig haha :D sjedimo danas gledamo film i kaze jedan lik: ovaj film skroz bezveze. a vår lärare helt inne i den han ba: Aaaa aaa! vidjeces sta ce biti, nemoj pitati! hahaha. :D

2007-05-14 @ 21:01:37
URL: http://nidaa.blogg.se
Postat av: Alma

ja verkligen jag ääälskar också när det är fräsh och nystädat runt mig :) blir så mkt gladare då :D

2007-05-14 @ 21:35:09
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

Nida: ahahah jaaoo..sto ja nisam imala takvog nastavnika kad sam isla gimnaziju...ova moja nastavnica bila riktig pain in the ass haha

Alma: jaa visst blir man :)

2007-05-14 @ 21:37:38
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0