Nödigt vetande

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja såklart!
Gnälla: O ja, kan va en riktigt gnällkärring om jag itne får som jag vill haha.
Skrika: eh ja?
Sova: Nä jag är en varulv.
Ha ångest: Ofta!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Alla vill väl det ibland?
Drömma mardrömmar: Ja
Ta droger: Räknas cigg & kaffe?
Försöka vara annorlunda: Nej för fan. Love me for who I am or else odjebaus!
Klä dig i svart: Klart, det passar till allt.
Gå till kyrkan: Nej, men går förbi 2 st på väg till skolan haha.
Gå i skolan: Yes.
Röka: Ja, tyvärr!
Ljuga: Alla som säger att dom inte gör det ljuger. Klart att vi drar en vit lögn ibland.
Hata folk: Hata är ett starkt ord så nej, men såna man ogillar :)
Lita på folk: Ja, vad har man annars vänner till? :P

VEM :
Saknar du: Mamma...
Vill du döda: Alla kryp som existerar.
Rörde dig sist: Amer.
Vill du slå: Många när jag är arg.
Vill du kittla: Amer, han låter som en flicka då. haha.
Kramade du sist: Amer
Vill du prata med: Kusinen Maida (som jag ska ringa när jag e klar med detta)
Skrek du på sist: D... the ashole.
Vill du vara som: En miljonär.
Sårade dig sist: D... the ashole.
Vill du bli galet full med: Lola!
Gjorde dig riktigt glad senast: Amer med sina skämt.
Fick du sms från senast: Besi
Ringde dig senast: Syrran
Är vackrast på jorden: Vettefan, inte fan ere jag iaf haha.
Älskar du mest:  Familjen, vännerna.

HAR DU :
För många vänner: Man kan aldrig ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej för fan.
Tvångstankar: Ja då och då.
Någon annan psykisk sjukdom: Nä..
Någon fysisk sjukdom: Näpp...
Någon skada: Inte just nu.
Färgat håret: Klart fan.
Brutit några ben: Ja, armen, 2 revben.
Några piercings: Öronen och näsan.
Egen dator: Sir yes sir.
Bra självförtroende: Nej inte så värst bra.
Kysst någon: Haha OM jag har :P
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder: E ru knäpp eller? NÄ!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Räknas Seth i OC?
Bjudit ut någon: J..ja..jav..javi..javis..javiss..javisst! :)
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Ja men inte i affären. Typ i skolan o sånt.
Lämnat landet: Ja.
Rymt hemifrån: Ja många gånger som liten. Varade max 3 timmar haha.
Tuttat eld på nått: Inte pyromaniskt.
Gjort något olagligt: Ja.

HUR :
Går du: På mina ben?
Springer du: Sällan.
Svarar du i telefonen: Hallloooeee dyyyy.
Fördriver du tiden: Skriver listor på bloggen haha.
Mycket pengar har du: Vet inte, vågar inte ens kolla internetbanken haha.
Tjänar du pengar: CSN majkaaaaa
Ofta bäddar du sängen: Varje dag ;)
Ofta diskar du: Varje dag i stort sett.
Många stör du dig på: En hel del..
Ofta träffar du din familj: En gång i månaden. Ibland oftare ibland mer sällan.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Haha det hoppas jag!
På Gud: JA!
På rymdvarelser: Ja faktiskt. Vi kan inte vara helt ensamma in space?
Att folk tycker om dig: Haha fråga dom inte mig. Ja men det hoppas jag.
På ett liv efter detta: Näe.
Att fiskar kan tänka: Ja.
Att du kommer leva länge: Tror inte det haha.

VÄLJ :
Katt eller hund: Pussycat.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land.
Sex eller kyssar: Kyssar.
Telefon eller internet: Teljefon.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: FIlm.

Kommentarer
Postat av: Saritta

Tack tack :D

2007-05-25 @ 02:36:25
URL: http://saritta.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Den här listan snor jag!

2007-05-25 @ 17:05:19
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Gerald

Hmmm...Du säger att du tror på Gud men inte ett liv efter detta, undrar bara hur det går ihop? Tror man på Gud blir det automatiskt att man tror på ett liv efter detta, eller hur?!

2007-05-31 @ 21:19:50
Postat av: jasminus

Hahahaha jag hade så tråkigt att jag läste hela listan.. :$

2007-06-10 @ 18:10:41
URL: http://jazzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0