Mycket snack lite verkstad

The tentaplugg is killing me. Orkar inte plugga mer, men jag måste. Tentan är om bara några timmar. Men jag får image266skylla mig själv som åker till Växjö i 6 dagar utan att ha öppnat boken. Och att jag festade till kl 6 i morse.
Hur smart är det att sitta med en skittråkig bok på 2348459302 sidor dagen innan tentan? Inte så smart
Det är ganska interessant iförsig. Massa statistik och jämförelser. Kul att se att utvecklingen gått framåt.
Vi får väl se hur det går imorgon.
Håll tummarna, folks!


Och jag kom på att jag missade Top model i förrigår. Jag satt på tåget hem då.
Vem åkte ut?

Kommentarer
Postat av: Alma

den ena tvillingen .. Michelle tror jag haha

2007-05-05 @ 00:06:16
URL: http://madeinbih.blogg.se
Postat av: Adisa

vaaaaa seriööööst...inte hon "bättre" tvillingen va??

2007-05-05 @ 00:49:57
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0