Jävla morgon

Fan vad jag är trött. Vill bara tillbaka till sängen och fortsätta sova. Känns som om jag bara vridit och vänt på mig hela kvällen och precis när jag somnade ringde klockan kändes det som.
Ska vidare till skolan snart. Måste läsa lite innan seminariet kl 12. Stannar jag hemma så kommer jag bara somna så det är nog bäst att jag sitter i skolan. Är ganska nervös inför seminariet, skulle ha läst en bok på 550 sidor och jag har bara läst ca 300. Har inte orkat och haft tid heller. Men det går nog bra ändå hoppas jag. Wish me good luck! :)


Bjuder på en bild på mig. Tog den precis.
För trött för att kolla i kameran :P




Kommentarer
Postat av: beisa

zenska glavo spavaj.. hehe

2007-05-09 @ 12:36:07
URL: http://farwell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0