Jävla mardröm

Jag som var så duktig ikväll. La mig tidigt för en gångs skull. Somnade redan vid 23-tiden men vaknade nu vid 4 , för en timma sen...och nu kommer jag aldrig kunna somna om.
Och detta pga den jävla mardrömmen! Jag minns inte sist jag hade en mardröm, men denna var så hemsk och kändes så jävla verklig.
image298
I stora drag, så drömde jag om att det kom tre kvinnor, klädda i stora svarta kappor och sålde stora bosniska flaggor. De var skitfina och kostade 16 kr. Och så säger ena kvinnan till mig (alla tre kvinnorna var äldre svenska kvinnor och såg lite scary ut) att hon kunde visa mig hur man knyter flaggan runt huvudet så att det ser ut som en turban. Va coolt, tänkte jag och lät henne hjälpa mig med det. Och när jag böjde huvudet, så att hon skulle knytta den, så lägger hon flaggan över hela mit huvud och de andra två kvinnorna börjar dra mig i armarna, mot en bil. Jag höll på att bli kidnappad och jag skrek så mycket jag kunde men ingen hjälpte mig. Försökte göra mig fri hur länge som helst. Det var skithemskt! Och så säger den en kvinnan till de andra två "Våga in släppa henne för henne vill jag verkligen ha!" och så vaknar jag med värsta rycken och skriket. Syrran blev helt tokig av rädsla haha.

Det tog en stund innan jag kunde samla mig. Detta var bara drömmen i stora drag, men en del andra grejer drömde jag också, som jag inte pallar skriva. Tog fram min drömbok för att kolla vad det betyder och så här står det:

Zastava u snu znaci predstavlja vase planove za buducnost. Zastava koja leprsa na vjetru je znak da je opasnost prosla.

Kidnapovanje - Rijesicete se mnogih teskoca, a postoji mogucnost poboljsanja vaseg imovnog stanja.

Så man kan ju se det från den ljusa sidan, det jag drömde var något bra. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0