Jag är 22 år

You Are 22 Years Old

Under 12: You are a kid at heart. You still have an optimistic life view - and you look at the world with awe.

13-19: You are a teenager at heart. You question authority and are still trying to find your place in this world.

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.

30-39: You are a thirtysomething at heart. You've had a taste of success and true love, but you want more!

40+: You are a mature adult. You've been through most of the ups and downs of life already. Now you get to sit back and relax.
What Age Do You Act?


Ett roligt test. Man svarar på ett par frågor om sig själv och så beräknar dom vilken ålder du har utifrån dom frågorna. Och japp, dom gissade helt rätt. 22 år. Så jag beter mig som en normal 22-åring, bra.
Trodde typ jag skulle få 40. Börjar tro att jag blivit pansionär typ. Allt roligt har blivit tråkigt och jobbigt för mig. Haha. Men icke sa nicke.

Kommentarer
Postat av: Miss E

hahahah uhh det var en klockren konsert, jag svär :)

2007-05-07 @ 10:24:26
URL: http://diinchii.blogg.se
Postat av: Sneki

Oh jag får nog blogga upp detta testet med :) :)

2007-05-07 @ 10:39:42
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com
Postat av: Adisa

Miss E: aa jag tänka mig. hon e skitgrym! =)

Sneki: Jaaadå, gör det:´)

2007-05-07 @ 14:15:44
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0