Hopplöst fall

Jaha, och nu har jag ännu mer ångest angående den tröjan jag ska köpa.
Alla ni tyckte så olika så jag är ännu mer confused nu haha.
Men jag tror att det får bli den vita. Vitt kan man ha till allt. Det blir nog bra.
Men samtidigt skulle det vara kul med lite färg, så jag kanske ändå tar den blåa...
Eller ja, den lila var ju fin också. Haha. Nä jag är hopplös!

Iaf, har gjort allt jag skulle ha gjort idag! *Stolt*...Förutom tvättat förnstret då, det orkade jag aldrig med, så det får vara skitigt lite till.
Nä nu ska jag gå. Andrej ska hämta mig nu och så ska vi ta en fika och skriva vår planering. Tror vi kommer skita i planeringen, som vanligt, vi kommer nog sitta o babbla hela tiden istället.

Kommentarer
Postat av: miss E

tack :)
Btw, så tycker jag att du borde ta den blåa :) det kommer framhäva dina ögon :) och det passar till svårt hårt :)

2007-05-08 @ 20:38:59
URL: http://diinchii.blogg.se
Postat av: Adisa

mmm jag vet..älskar den färgen..det blir nog den elelr den vita=)

2007-05-08 @ 21:47:48
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0