Hemma i Lund

Nu har jag kommit hem till Lund. En vecka i Växjö och fy fan vad tiden har gått snabbt. Kändes som om jag bara åkte över helgen. Man hade så mycket och göra hela tiden. Jag var bara hemma för att äta och byta om och sen skulle jag ut igen. Jag tror jag träffade mormor i 5 timmar allt som allt. Men va fan jag åker ju dit om ett par veckor igen och då stannar jag ju i 3 månader så va fan :)
Det var helt fantastiskt iaf. Vädret var helt underbart också.
Men jag är så trött på tårtor. 3 st fyllde år under veckan så det blev ju en hel del tårtor och kakor. Usch, det var gott, men fy fan vad illa man mår nu.
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIIIIIIIIG VECKA.
Lägger upp lite bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0