Hellre platt än plast

image275

Jag vet att jag inte var ensam om att följa big brother förra året, att förfäras över stackars Jessica som haft det så svårt, att älska henne för hennes spontanitet, idioti, uppriktighet, aggressivitet och "girlpowerish" attityd. Nu har det försvunnit för mig.
Hittade denna bild på Almas blogg, på Big brother Jessica.
Jag gapade framför skärmen i minst 1 minut. Visst, jag har väl läst någonstans att hon gjort silikonbröst för 50 000 kr, men att hon gjorde så här stora det visste jag inte! O MY GOD!! Jag vill spy.....hur kan folk tycka att detta är snyggt & attraktivt? Det är ju bara klumpar av oorganisk materia inopererade under huden.

Problemet vi har i vår värld är att vi har alldeles för lite och oviktiga problem så vi går runt och oroar oss ifall vår kropp (som vi absolut inte kan bestämma över egentligen) är tillräckligt manlig/kvinnlig, vilket ger oss dålig självkänsla istället för att göra en god gärning.
50.000 kr! Vet ni hur många BARN man kunde räddat från svält med dem pengarna. 
Tänk! 

Kommentarer
Postat av: Majsan

Det där var riktigt gräsligt.....Inte snyggt på något vis och vad ont i ryggen människan måste få....Skulle hon inte bli mamma nu med snart eller har jag hört fel???

2007-05-08 @ 02:10:04
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Adisa

Usch, det är hemskt det där...fattar inte vad tjejer tänker mig. Hon har så mycket sötare innan. Hennes små bröst passade verkligen hennes kropp. Hon e ju väldigt liten & kort så det såg fint ut..men nu, no comments!

Jasså har hon blivit gravid nu också? hmmm...visste jag inte heeller. men nu när du säger det så tror jag att jag läst det nånstans också.

2007-05-08 @ 02:12:42
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Irma

Det är verkligen tragiskt att tjejer inte kan vara nöjda med sina kroppar. Nu läste jag i nårgon tidning att hon ångrar sin bröst förstoring. (No shit?)När dom blir så stora att det ser skrämmande ut så är verkligen inte värt pengarna.

Svar: Aa den är verkligen döds sorlig den filmen. Jo jag har sett (elr sett och sett) filmen flight 93 ursh så sorlig jag började kolla men orkade inte mer. Det värsta va att man fick se hur dom sa nejdå och sånt fan och hur dom kämpade för att rädda andra för dom visste att dom själva skulle dö! Blä!

Som jag sa! det är för mkt förödelse i den här världen.

Kramis

2007-05-08 @ 14:23:25
URL: http://irbita.blogg.se
Postat av: Irma

Skrev en bok :$ sorry! nejdå: hejdå btw!
(till sina nära och kära)

2007-05-08 @ 14:24:25
URL: http://irbita.blogg.se
Postat av: Estelle

Galen bild! hemskt!

2007-05-08 @ 19:42:13
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anonym

tragiskt att dem inte trivs med sina kroppar....ja verkligen. alla har väl komplex för något. och jag har känt jessy sen barnsben...så, att hon gjorde operationer förvånar mig inte, så länge hon mår bra av det. saken är den att hon inte gör det. Att må bra sitter inte "i hennes bröst". och att dom ser sååå stora ut är faktist för att hon är gravid med...

2007-05-08 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0