Hajmo Bosno Bosno Bosno Hajmo Hercegovino!

image300Om ett par timmar är det dags för Eurovision. Och nu ska gå jag till Arijana, där alla vi tjejer ska samlas och äta och umgås lite innan det börjar. Ska bli kul. Kommer nog bli rätt full, köpte mer sprit än jag behöver egentligen haha.
Och så gäller det att rösta på Bosnien ikväll som faaaan!!!!!! Så vi åtminstonne hamnar bland top 10, och är säkrade en plats till nästa år och slipper vara med i semifinalen.

Fast, som jag skrev tidigare, så tror jag att det kommer vara Sverige, Serbien och Ukraina i final. Vi får väl se! :) 

Ha en underbar kväll allihopa! ♥


Mina 5 favoriter:
1. Bosnien-Hercegovina
2. Serbien
3. Makedonien
4. Turkiet
5. Spanien

Kommentarer
Postat av: Melissa

HAJMO BOSNOOOOOO!!!!!!!!!!! =D Ska också rösta ihjäl mig så att vi iaf inte behöver kvala nästa år!

2007-05-12 @ 19:59:32
URL: http://hellomello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0