Go morrn

Jag har sovit i 12 timmar! 12 jävla timmar. Och heter man Adisa, då är det omöjligt. Jag sover 12 timmar på en vecka och inte på en dag haha. Men men gött kött. Känner mig hur utvilad som helst. La mig kl 20 igår, tänkte jag skulle sova en timma innan Efterlyst började. Men så vaknar jag vi 2 och är helt chockad över att jag sovit så länge. Så jag kryper ner i sängen igen, ingen idé att gå upp lixom. Så vaknar jag vid 5 igen, klarvaken. Och jag ville verkligen inte gå upp så jag låg kvar i sängen och svarade på alla meddelanden jag fått under natten och somnade om och vaknade nu vid halv 9. Wow. Intressant o veta? Not!

Aida åker till Kalmar idag och ska stanna över helgen. Arijana flyttade igår och Sabina har besök av sina föräldrar hela helgen. Va fan, är det överge-Adisa-dagen idag eller?
Kan inte nån komma och umgås med mig idag? Snälla? Behöver inte vara någon jag känner. Vi kan lära känna varandra. Desperat? haha.

Och ett stort grattis till söta Beisa som fyller 22 år idag! Hipp hipp hurraaaaaa :)

Kommentarer
Postat av: beisa

naawww va gullig du ee.. tusen taacckk..=)

2007-05-18 @ 13:06:45
URL: http://farwell.blogg.se
Postat av: Adisa

Beisa: så lite så :) ha en superbra dag:)

2007-05-18 @ 13:36:50
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0