Dumma jag

Fan vad sur jag är på mig själv! Efter 6 rökfria dagar klarade jag inte mer! Fan!
Men det finns en anledning till varför jag var tvungen och tända en..
Jo, som många av er vet så är jag skiträdd för spindlar. Jag bloggade om det för nån dag sen, då det var en i min lägenhet och jag var tvungen att ringa Magda mitt i natten så att hon skulle komma över och döda den.
Och idag, medans jag pratade med Pikula i tel så fick jag syn på en RIKTIG spindel på väggen. Jag flippar ut och börjar skrika. Magda kunde inte komma och jag började kallsvettas. Det tog mig en halvtimme att samla mod och döda den med sopborsten. Jag vet, jag är fjantig & barnslig men spindlar är det värsta jag vet!
Och efter mordet på spindeln var jag tvungen och tända en cigg för att lugna ner mig. Men jag har inte rökt mer sen dess! Så en cigg gör väl inget?
Som man säger, jedna ko ni jedna! :P

Försökte ta en bild på spindeln men vågade inte komma för nära den så det syns ju knappt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0