Den där Adisa

Sitter i skolan nu och vill bara säga att jag ska vara med i tidningen. :))))
När jag kom till skolan så stod det 2 killar utanför och sa att dom var från nån tidning (minns inte namnet fan) och undrade om dom kunde få ställa en fråga till mig. Vad kul, tänkte jag och fasade för kameran som en av dom höll i handen. Jag är inte direkt gullig idag i fult uppsatt hår och träningsbyxor och stor tjock tröja. Men jag gick ändå med på att de skulle ta kort på mig. Bara kul ju.
Men dumma jag glömde fråga dom vilken tidning det var! Så alla ni skåningar där ute, håll utkik efter något i stil med detta haha:

Främlingsfientlighet och diskriminering har allt oftare börjat visa sig i det svenska samhället. Vad tycker du man ska göra för att minska denna diskriminering i Sverige?
Adisa 22, Lund:image295
Det är vi själva som genom våra attityder, vårt agerande och vårt språk anger vilket typ av samhälle vi vill leva och forma. Det gäller att på ett respektfullt sätt ta tillvara människors kunskaper och olikheter och skapa förutsättningar för alla individers självständighet.


Och som sagt, håll utkik efter mig på måndag. Vill gärna ha den. Det är ju inte så att jag kommer vara på Aftonbladets första sida direkt haha, men det är sånt jag vill klippa ut och spara. :)
Men det är ju inte säkert ens att just mitt svar publiceras, dom skulle välja ut ett par stycken dom tycker är bra, men att jag med all sannolikhet skulle komma med eftersom det var ett jävligt bra svar tyckte dom? ööhh.
Jag var mest confused och borta. Har bara sovit 3 timmar inatt.
Nä, nu ska jag återvända till mitt hemska arbete, tänkte bara blogga om detta innan jag glömmer vad dom ens ställde för fråga haha. Mitt minne är inte på topp idag. hö hö. bläää. usch. nä. hejdå.

Kommentarer
Postat av: amraaaaaaa

va bra svar du du gav dom, verkligen!
*stolt över min kvinna *. jag ska leta i alla tidningar på måndag jag lovaaar! haha pusssss

2007-05-11 @ 18:21:29
Postat av: magz

da nije mozda punkt eller nått liknande? puss

2007-05-11 @ 18:30:58
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: Adisa

söt du e :) .. ja vi ska kolla igenom alla tidningar buhuhuhu.

2007-05-11 @ 18:31:40
URL: http://adisa.blogg.se
Postat av: Adisa

magda: nää ja tror inte det, då hade jag vetat. dom sa ngt konstigt så jag hörde inte :S neznam, men jag ska kolla i dom där också

2007-05-11 @ 18:32:53
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0